IS-RACING

hejsan hoppsan, nu är jag här igen!
idag for jag på stan med bby sen träffade vi patricia och umgicks ett tag :)
har fått till min nya mobil, älskar den!
klockan 13:00 for vi till ÖMK rundbana och kollade när stefan skulle köra is-racing.
som vanligt vann han, tycker jag har rätt att vara lite stolt ;m höhö
simon följde med mig hem efteråt
nu blir det duschen sen film!
vi hörs.
hejsvejs!

haha, bjuder på en gammal bild då jag hade kort hår!
säger bara, aldrig igen!
eller man sak ju aldrig säga aldrig, men trivs med de jag har nu :D

Kommentarer!
Postat av: nora

hur kan du ha fått så långt hår när du har haft så kort som? ;o mitt blir bara kortare för varje år.. haha får damp

2010-12-26 & 22:04:01
URL: http://noraberglund.blogg.se/
Postat av: svar nora.

haha jadu jag vet faktiskt inte ;p men jag har ju väldigt tjock och starkt hår så det går aldrig av och jag får aldrig kluvna toppar, så behöver inte ta bort så mycket när jag klipper mig. OCH det växer extremt fort! ;)

2011-01-01 & 01:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback