LÄNGESEN

hejsan!
de va ett tag sen jag skrev men har som sagt varit i fjällen hela helgen och inte brytt mig om datorn.
de var ju lucia idag, och jag blev Parkskolans lucia. va sjukt nervös innan vi skulle gå in första gången men klarade mig från svimningar iaf ;)
de drygaste är ju att man måste stå still som en liten pinne för att inte stearinet ska rinna men när vi skulle gå så gjorde de ju de ändå. de for fullt i håret (som tog flera timmar att få bort) ner på händerna och efter kinden, gjorde asont!
på sista visningen kom elevrådets ordförande upp på scen och gav mig ett halsband som tack, fint gjort tycker jag :)
nu resten av helgen blir det bara plugggg..
nä nu har jag skrivit väldigt mycket, vi hörs sen istället
pusshej! :)

ba för att få in en bild

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback