MINA JULKLAPPAR JAG FICK.

hejsan!
hade tänkt skriva vad jag fick i julklapp nu:
en mobil ( HTC ), underställ, biljett till när idolerna kommer hit till fjälllräven center, min älskling, syster och hennes kille fick också en biljett av mamma och pappa, så vi far tillsammans. en jättefin sjal som jag valt ut, världens mysigaste morgonrock, små tomtar, ett ascoolt mackjärn ( jag gör typ alltid varmamackor! ), disp produkter (hårspray, beach spray och repair mask), en silversked (som jag får varje gång jag fyller år och på jul), en manikyrbehandling på Bellamani, den tjejen är jätte duktig på att fixa naglar! ett te set, två jättes snygga kastruller, kokbok, kaffe/te koppar med fat till, jättefina! och en enormt stor väska med bestick och slevar och sånt i två våningar. kortbörs, navelpiecing och pengar. nått mer kan jag inte komma på just nu :)
men jag är iaf superduper nöjd med allt från igår!
funderar på att gå och käka frulle nu och se om man kan få igång mobilen :)
vi hörs senare!


Kommentarer!
Postat av: lenore.

hej jennifer. :) blev du nöjd med bloggen? kram!

2010-12-25 & 13:37:16
URL: http://lenoreberglund.blogg.se/
Postat av: svar lenore:

hejhej! jag blev jätte nöjd, tack :D kram!

2011-01-01 & 01:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback