tror jag fick typ en hjärtattack nyss...

... vaknade av att mamma skrek uppifrån köket att ja skulle skynda mig, jag kollade på klockan och den va 17:14.
på nått sätt fick ja för mig att klockan va kvart över 7 på morgonen och min buss går 10 över.
så jag fick världens panik, hoppade upp ur soffan och sprang upp.
men sen när jag kom upp var syster hemma och mamma och pappa höll på att ställa fram middagen,
så då fattade jag att det fortfarande va kväll..
pappa såg paniken i ögonen på mig och skrattade asmycket!
sjukt hemsk känsla iaf! tror mitt hjärta slog minst dubbelt så snabbt som vanligt. hahah
aja, nu ska jag plugga lite inför kemi provet imorgon, (blandningar)
höres!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback