OPERATION IMORGON!

hejsan!
fick ett samtal när jag hade lunch på skolan idag.
jo hej dehär är... jag kommer från... och vi har fått ett återbud så du får komma imorgon klockan 08.15 och operera dig!
jag typ ba WHAAAAT?? trodde nästan inte på de efter all otur som har varit med dethära. så j*vlaaa skönt att äntligen få göra de :D fast är nervös med, magen typ vred sig flera varv efter ja pratat klart med henne :)
hon var jätte trevlig och allt när hon ringde, hon verkade veta hela min bakgrund i det här också och hon va sjukt förstående, älskar sånt folk :)
men nu ska jag typ tjocka mig som tusan, iaf till 24.00, för efter de får jag inte äta eller dricka. och kommer nog inte va så sugen på mat efteråt heller :) kanske glass? eller lite godis? massa frukt också kanske? vi ser va ja hittar på :D
hörs hej! :*
måste bara visa domdär skorna, storlek 50 ;)
/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback