HUNDRAFRÅGOR OCH SVAR, NU VET NI LITE MER OM MIG!


1. Hur gammal är du om fem år?
22 år!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
älsklingen, och alla i min klass.

3. Hur lång är du?
164 cm typ tro ja.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
127 h.

5. Vem ringde du senast?
simon :)

6. Vem ringde dig senast?
sjukhuset :p

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
ja :D <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på. ringer om de ska gå snabbt eller om de e viktigt :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta :)

10. När såg du senast din mamma?
hon sitter typ tre m ifrån mig så ser hon helatiden nu ;)

11. Vilken ögonfärg har du?
svår fråga, man måste typ se dom för att fatta, men blå/grön, gul å brun :p

12. När vaknade du i dag?
simon väckte mig typ 5 över 7 :)

13. Vilken är din favoritjulsång?
vet faktiskt inte.

14. Vilken är din favoritplats?
i simons famn.

15. Vilken plats föredrar du minst?
ställen nära sopor!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
någon annanstans äv ö-vik. jobbar på nån salong här i världen :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörkret. sov alltid med en lampa tänd :)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
vet faktiskt inte, eller de va typ imorse. simon gjorde nått knas ;)

19. Hur stor är din säng?
liten :(

20. Har du stationär eller bärbar dator?
båda :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
inte helt utan ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tvåå :)

23. Hur många landskap har du bott i?
ett :p

24. Vilka städer har du bott i?
Örnsköldsvik

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på underlaget :D

26. Är du social?
Jahaa du, de kan man säga :)

27. Vilken är din favoritglass?
vanilj, men farmors hallonsylt :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
nån bärgrej mamma bruka göra :D

29. Tycker du om kinamat?
Nee

30. Tycker du om kaffe?
USCH NEJ!

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk, oboy, apeslinjuice MED FRUKTKÖTT!!!

32. Sover du på någon särskild sida?
nä, men lyckas alltid sova på simon (a)

33. Kan du spela poker?
jaao

34. Tycker du om att mysa/kela?
tycker om? jag ÄLSKAR det!

35. Är du en beroendemänniska?
nja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
japp

37. Vill du ha barn?
Ja det är klart :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. lite tyska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej :)

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Haaaaavet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, och simon. skulle kunna ge han månen om jag kunde!

42. Äger du dyrbara smycken?
ja.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
ser faktiskt inte på tv så ofta, men sthlm-båstad nu heltklart :D

44. Kan du rulla med tungan?
Jajjamen

45. Vem är den roligaste människan du känner?
vet faktiskt inte, har så många som är roliga runt om mig :)

46. Sover du med gosedjur?
nej, har ju simon :)

47. Vad har du för ringsignal?
tonight i'm fucking you.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ett knapp på datorn ;)

50. Flirtar du mycket?
nä :)

51. Kan du byta olja på bilen?
så svårt är de väl inte? :p

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, har inte ens körkortet än ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste?
ingen aning ;)

54. Läser du dagstidningen?
nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
solo

56. Dansar du i bilen?
Haha, lite svårt men allt går när man väl vill ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
104,8

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
nått på svenskan

59. När var du i kyrkan senast?
Längesen, kom inte ihågm typ konfirmation?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Kjellberg!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två nätter tro ja :p

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
sjukhuset som gav mig återbudstiden!

63. Vad lyssnar du på just nu?
Hockey

64. Har du varit med i tidningen?
Ja :p

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Haha,

66. Vem såg dig naken senast?
simon såklart :p

67. Vad är det för färg på din tandborste?
vit å svart

68. Hur imponerar man på dig?
om man är ärlig, inte försöker va nån annan. och om man har dendär supersöta personligheten!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
simon <3

70. Har du någon piercing?
naveln :)

71. Din största vinst?
min älskling.

72. Civilstånd?
upptagen!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, min blogg, andras bloggar, klädsidor.

74. Är du fåfäng?
lite kanske ;)

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Nej, jag ångrar inget.

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 44 :)

77. Vilket är ditt drömjobb?
frisör såklart :)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
tycker ja gör saker hela tiden, de ja inte ha gjort nu hinner ja väl med sen :)

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
fisk, kaniner och katter :)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är superduper mörkrädd, jag hatar att vara ensam och jag älskar allt med motorer i sig!

81. Svär du ofta?
ibland

82. Sverige när det är som bäst?
Varma sommardagar/kvällar men underbart folk!

83. Kan du åka slalom?
jaa :)

84. Vad har du ätit i dag?
en macka, 2 bananer, 1 äpple, lunch å middag :)

85. Vad har du för utbildning?
har inte gått klart än :p

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
hmm... naveln med min piercing kanske?(a)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
min lilltå (a)

88. Vilken är din bästa egenskap?
jag vill alla andras bästa före mitt eget. skulle göra vad som helst bara dom mår bra!

89. Vilken är din sämsta egenskap?
ja blir sur om ja inte får som ja vill :p

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
eeeeh, venne?

91. Saknar du något?
Ja..

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, självklart!

93. Vad gör dig ledsen?
Svek, lögner, död, bråk, osv...

94. Vad gör dig glad?
Kärleken, ärlighet, familjen och vänner, glada och positiva personer och sånt :)

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nee

96. Vad ska du göra i helgen?
ligga hemma å vila så ja kan fara till skolan så snabbt som möjligt efter operationen!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
finns mkt :p

98. Vad har du för laster?
-

99. Vem är din förebild?
jag vet inte, tar lite av alla, sånt som ja tycker är extra bra hos personer :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
slänga iväg datorn och va social med mami :) <3


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback