VILA, VILA OCH VILA.

hejsan!
vet inte om jag ha så mkt å säga men.
vilar för de mesta, är fortfarande slut på efter operationen.
halsen gör superont och de har kommit ut blod typ hela dagen.
har varit arg idag också, (vilket jag hatar) så då skrek jag bara rätt ut för att få de ur mig.
vet att de låter skittöntigt men de funkar faktiskt :) men de hjälpte ju inte precis mot halsen så de blev några snäpp värre i den. menmen.
ska äta massa glass nu och har käkat mina tabletter så förhoppningsvis så känns de bättre snart :)
väntar just nu också på att mamma och pappa ska komma hem från jobbet så vi kan prata lite om dagen.
sen ska jag nog hoppa i sängen, är trött å less så de blir nog bra.
skrev visst ganska mycket ändå men :)
vi hörs kanske imorgon om jag orkar hitta hit! :)
puss godnatt!
/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback