TORSDAG

hellu!
dagen har varit väldigt lugn och skön, kom till skolan och skulle ha UF från 8:10 till 14:00 men då berättade anders att vi bara skulle skriva en utvärdering om mässan vi va på i måndags sen skulle vi se en vanlig film bara :) har eng sista timmen och skulle ha prov då men då kunde vi flytta den till 12 så för min del slutade jag halv 1 (y) ringde farfar och han var så gullig så han hämtade mig! tror jag har sömnbrist eller nått för jag somnade i bilen påväg hem, somnade hos farmor och farfar när vi kom hem tills middagen halv 5, sen somnade jag från 17:00 till 20:15 typ, tro hur de ska gå och somna inatt?
anders va så snäll så när vi skulle starta filmen så kom han in med en STOR godisskål som han hade varit och köpt, supersnällt!
/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback