HELGEN

hejsan!
i fredags hängde hanna och marcus med jag och simon hem till mig
vi käkade kycklingtaccos och myste med film (y) :)
igår körde ja och simon skoter och sen åt vi middag hos farmor och farfar
sen for vi hem och såg på medolifestivalen :)
efter de kom erika och vi drog en film
såklart så somnade jag och simon (a)
idag har de inte hänt så mkt, älsklingen for hem
jag har försökt med allt för att bli frisk
nu väntar jag bara på att min familj ska komma hem
mami och papi drog en sväng till storastaden för att gå på äntligen hemma messan
dom kommer hem med nattbussen inatt (y)
jag har bakat en kladdkaka till dom som står på bordet som en överraskning när dom kommer hem (a)
nä nu ska ja sova, pusshej! :)

/ Iza.

Kommentarer!
Postat av: Anton Andersson

men det var ju snällt ^^

2011-02-20 & 23:12:10
Postat av: svar anton:

ja ellehur ;)

2011-02-21 & 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback