GRATTIS VERA!

måste säga grattis till vera med :)
hon har varit en vän som är oslagbar
har haft sjukt mycket fina stunder med henne
tyvärr så har det blivit att vi glidit ifrån varandra när jag började på gymnasiet.
men du ska veta att du är värd så mycket vännen :)
hoppas du får en underbar dag! <3
ska slänga upp lite bilder på dej med :D
första bilden på oss tillsammans.

flummar i nått som vanligt ;)
hål?
scensommar.
haha
roooompaaah!
:'(
blåsning.
man och fru.
min lilla docka.
yeaaah!

Kommentarer!
Postat av: vera

ååå tack :D gu va fina bilder... ;) vissa iallafall :D sjukt roliga minnen jag har med dig :D saknar oss.. vi hade alltid så kul :D tror inte jag kunde låta bli att skratta en enda gång när jag var med dig! :)

men tack :) kram <3

2011-01-15 & 12:52:48
Postat av: Anonym

haha va söt du är! :) jag saknar oss med, tycker att vi borde försöka ses någon gång!

det var så lite så :) kram<3

2011-01-19 & 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback