LÄKAREN HAR RINGT!

hejhej!
mamma berättade för mig när jag kom hem att min läkare hade ringt,
alla prover dom tog och sånt hade dom fått svar på
och allt var hur bra som helst. skönt att höra.
men.. de va ju fortfarande dehär med halsmandlarna,
att dom är så svullna, och de att jag är hängig och inte orkar nått.
så läkaren skulle ringa några avdelningar på sjukhuset och kika vart jag skulle åka,
sen om dom inte hittar nått där blir det troligtvis sundsvall.
dom får gärna hitta vad de är nu, varit sjuk i 5 månader och inget händer.
SKÄR BORT MANDLARNA OM DE SÅ MÅSTES!!!!
aja, nu väntar vi bara på att syrrans kille ska komma sen ska vi käka
hoppas jag får ner någonting genom halsen för är sjukt hungrig! :)
vi hörs senare ikväll! :)

/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback