Han är bättre än alla andra!

hallå!
nydligt en morgon när jag vaknade upp på morgonen var simon redan vaken. vi låg bara å morgonmyste och sen helt plötsligt bad han mig gå å hämta någonting i skrivbordslådan. när ja öppnar den ligger det ett sött litet paket där i! ja blev super glad och när jag öppnade paketet såg jag en liten glasask i form av ett hjärta också låg det ett superfint armband i glasasken!
glasasken fick uppgiften att hålla mina guldsmycken och armbandet hänger 24 timmar om dygnet på min högra arm :)
superduperjättemånga tack gubben! <3
/ Iza.

Kommentarer!
Postat av: lenore.

snacka om att du har världens bästa pojkvän! :D

2011-07-15 & 16:58:40
URL: http://lenoreberglund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback