GRYM APP TILL HTC MOBILEN!!

Godmorgon!
eftersom ja inte är med på friluftsdagen idag bestämde jag mig för att kolla lite appar till min HTC.
känns lite nördigt men vafan :)
hittade i alla fall en som är GRYM! du laddar ner låtar med den..
du startar appen, söker på vilken låt som helst, olika alternativ kommer upp, (typ olika versioner och så) välj den som passar dig bäst, tryck på den, välj alternativ "ladda hem" och då har du låten i telefonen på två sek.
det går så sjukt snabbt och de bästa är att nästan exakt alla låtar finns där. bättre utbud än spotify och du får låten laddad in i musikspelaren direkt på högst 5 sek. ASBRA!
appen finns i market, under program i din HTC.
nu ska jag, ja jag vet inte vad, förslag?
väntar iaf på att farmor och farfar ska komma med en leverans från stan (min älskling).
vi hörs senare :)
Själv är jag sjukt nöjd med min HTC :)
HTC desire HD:
/ Iza.


Kommentarer!
Postat av: Thomas

Låter verkligen som en grym app! Men vad heter den?

2011-03-06 & 11:57:09
URL: http://blogg.hetamobiler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback