OPERATION IMORGON

hejhej!
ska operera mig tidigt imorgonbitti så jag skriver lite nu ist för imorgon innan vi far till sjukhuset.
mamma följer med mig och är med mig hela dagen, förhoppningsvis så kan älsklingen komma och hälsa på mig med :)
har lite ont i magen för jag gillar inte riktigt dehär med att bli sövd, sen är ja lite fundersam på hur ont det kommer göra efteråt med. men det lär ja ju märka då :)
försöker hålla mig åt de positiva hållet, och att all sjukdom och skit ska förbättras efter det här :)
vet inte när jag hör av mig, de beror helt på hur jag mår efteråt och min ork.
men kanske hör av mig redan imorgonkväll om allt går kanon :)
ni märker..
hörs, pusshej! :)
/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback