STAN.

hejsan!
slutade typ halv 2 idag så då gick jag ner på stan men hanna, och mötte upp mamma och pappa :)
mamma köpte 2 nya klänningar och ett par skor och pappa inhandlade en ny kostym med skjorta och väst till :)
kom hem ganska sent, typ 7. så då va det bara att börja packa för jag ska till fjälls med simon imorgon :)
är riktigt trött så skulle vilja lägga typ nu, men de kan ja inte för ja SKA kolla lite på matten för vi har prov imorgon, sen MÅSTE jag packa klart, och sen VILL jag se lite på tv å mysa i soffan med tissetatten :)
vi hörs, puss !
/ Iza.

Kommentarer!
Postat av: lkj

din blogg är nog en av dom bästa tjejbloggarna här i övik. om du skulle uppdatera lite mer skulle du helt klart va bäst.

2011-03-24 & 21:19:41
Postat av: linaa

du är såå fin jennifer!! :D

2011-03-27 & 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback