TISDAG.

hejsan!
va hemma från skolan idag, kände mig inte så pigg också ha vi typ en lektion med så då passade jag på att vara hemma och piggna på mig lite.
har plockat in rabarber idag och gjort kräm på en liten del av dom, supergott :D
sen har ja lyssnat på ljudbok (y)
typ runt 4 for ja och mamma ut och motionerade lite. va tillbaka vid 5 å då va de bara å sätta sig å äta :)
ska hoppa in i duschen nu och kanske sova en snabbis, blir så trött efter maten ;)
senare ikväll blir det lite övningskörning (y)
vi höres!
/ Iza.

Kommentarer!
Postat av: HANNA

tack så jättemycket för rösten ! :D

jag meddelar dig när jag gjort inlägget där länkarna är :)) allt bra?

2011-05-31 & 22:49:50
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback