HELGEN

hejsan!
helgen ha varit väldigt lång. i fredags for jag på bio med några vänner och såg breaking dawn, eftesom alla som sett den sagt att den va så sjukt bra å jag fått veta sedan tidigare vad som händer i den från en som läst boken så var mina förväntningar ganska höga, men ja satt mest bara å väntade på att dom saker ja visste skulle hända, att dom skulle hända. men det va bra :)
i lördags va de öppethus, fick fyra klippkunder efter varandra, skoj! efter de for jag hem och skulle egentligen ba va hemma å ta det lugnt, men då pratade jag med min vän denice å då blev de fart på oss, fixade skjuts till henne hit, sen for vi in till stan och körde all night long, va hemma runt 7 på morgonen igen. så igår gjorde jag ingenting, slappade å såg på tv. tror jag kör en repris på det idag med!
nä nu blev de väldigt mycket text så ja ska gå å käka frulle nu, hörs!
/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback