Skola!

hejsan!
tänkte bara berätta vad som hänt i helgen. i lördags for jag och simon till emil, patricia och jim va redan där. vi tog de ba lugnt, såg film, snackade, gick på max å käkade och så. med det blev ändå ganska sent, kom i säng runt 4 tro jag det var.
halv tio på morgonen kom vi tillbaka hem till simon och ja gick och la mig igen. vaknade av att min ängel sjöng för mig och kom med fika på säng, mysunge!
12 for vi hem till mig. vi for ut och plockade lite svamp med mamma och pappa sen duschade vi. käkade middag med farmor och farfar och firade min födelsedag med tårta och paket :D visar sen de ja fick :)
aja, har samhällskunskap nu iaf så vi hörs sen! :)
/ Iza.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback